دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

امید جهان به نام دختر آبادانی

 آهنگ شاد بندری از امید جهان به نام دختر آبادانی 

Download New Omid Jahan Called Dokhtare Abadani

 آهنگ دختر آبادانی از امید جهان به همراه متن آهنگ و کیفیت های اصلی 128 و 320 و پخش آنلاین

اهنگ

  

 متن آهنگ امید جهان دختر آبادانی

دختر ابادانی … چه سبزه و مامانی

دختر ابادانی… چه خوشگلو مامانی

تو بلم پای بندر میشینم تا بیایی

تو بلم پای بندر میشینم تا بیایی

تو بلم پای بندر میشینم تا بیایی

هل هله شو در اومد … شرجی و گرما اومد

هل هله شو در اومد … شرجی و گرما اومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

هل هل احمد آباد … مال خومونه

خسرو و جمشید آباد … مال خومونه

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

دختر ابادانی … چه سبزه و مامانی

دختر ابادانی… چه خوشگلو مامانی

تو بلم پای بندر میشینم تا بیایی

تو بلم پای بندر میشینم تا بیایی

هل.هله شو در اومد … شرجی و گرما اومد

هل هله شو در اومد … شرجی و گرما اومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

تو بلم پای بندر میشینم تا بیایی

هل.هله شو در اومد … شرجی و گرما اومد

هل هله شو در اومد … شرجی و گرما اومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

صبر دلم سر اومد … آی نازی جون نیومد

دانلود آهنگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.