دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام لبخند بزن

دانلود آهنگ جدید و جذاب لبخند بزن رضا بهرام 

آهنگ بسیار یبا و عاشقانه بی نظیر لبخند بزن دیوانه جان با صدای استثنایی رضا بهرام با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و متن ترانه

 

متن آهنگ لبخند بزن رضا بهرام

●—–♪♫♫♪—–●

دلبر جانم ، بی اجازه قلب ما بردی

کجا بردی

ای عشق جانم ، هر نفس را بی هوا بردی

کجا بردی

بی منت تورا دوست دارم 

بی علت تورا میخواهم 

لبخند بزن دیوانه جان

من که تورا دوست دارم

لبخند بزن آرام جان

لبخند تورا دوست دارم

دوست دارم تورا دوست دارم

دانلود آهنگ جدید لبخند بزن با لینک مستقیم

دلبر جانم ، بی اجازه قلب ما بردی 

کجا بردی

ای عشق جانم ، هر نفس را بی هوا بردی 

کجا بردی

بی منت تورا دوست دارم

بی علت تورا میخواهم

لبخند بزن دیوانه جان 

من که تورا دوست دارم

لبخند بزن آرام جان 

لبخند تورا دوست دارم

دوست دارم تورا دوست دارم 

●—–♪♫♫♪—–●


دانلود با کیفیت اصلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.