دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام هوادار توام

دانلود اهنگ  رامین بی باک به نام هوادار توام

Download New Music Ramin Bibak - Havadare Toam

شما میتوانید در این رسانه آهنگ جدید و شنیدنی رامین بی باک به نام هوادار توام را که به تازگی منتشر شده دانلود کنید 

و نظرات خود را درباره این آهنگ برای ما ارسال کنید 

متن آهنگ رامین بی باک هوادار توام

میخوام دلتو ازم پس بگیری یکی تو دلت هست که میری  

کجا رسیده آخر قصمون عزیزم چه پاییزه دلگیری  

تو از احساسم چه میدونی تو که اینجوری میسوزونی  

هرچی بی رحمی تو دنیا دیده بودی خودت بی رحم ترینشونی  

عزیزم نمیشی فراموش دلم میدونی با تو خوشه دلم  

کاش انقد باهام بد نبودی که از درد دوری تو پر شه دلم  

تمومش کن این فاز بدو تو که داری میبینی این حال بدو  

چجوری انقد سنگه دلت انگار واسه تو با ما هی بد اومدو  

هی بد اومدو

میدونی طرفدار چشای توام همیشه هوادار توام  

حتی اگه بری ازم دور بمونی بازم من فقط واسه توام  

همه دنیامو میدم نری نری راحت ازم نگذری  

چشام مونده به در بیای برگردی بگی از همیشه عاشقتری  

عزیزم نمیشی فراموش دلم میدونی با تو خوشه دلم  

کاش انقد باهام بد نبودی که از درد دوری تو پر شه دلم  

تمومش کن این فاز بدو تو که داری میبینی این حال بدو  

چجوری انقد سنگه دلت انگار واسه تو با ما هی بد اومدو  

هی بد اومدو

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام لبخند بزن

دانلود آهنگ جدید و جذاب لبخند بزن رضا بهرام 

آهنگ بسیار یبا و عاشقانه بی نظیر لبخند بزن دیوانه جان با صدای استثنایی رضا بهرام با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و متن ترانه

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی روز عشق

دانلود اهنگ جدید  ولنتاین با صدای یوسف زمانی روز عشق

دانلود آهنگ جدید عاشقانه بنام روز عشق با صدای یوسف زمانی ویژه ولنتاین و روز عشاق از طرف این رسانه به شما ترانه باز ها و عاشق پیشه ها پیشنهاد میشود 

Download New song Yousef Zamani + Rooze Eshgh

در انتظار پخش ... دمو

متن آهنگ یوسف زمانی روز عشق

من با تو عاشق بودنو زود یاد گرفتم

آخه دله تو مثله قلبه آدما نیست

امروزی که اسمشم روشه و روز عشقه

کسی به اندازه ی تو واسم عزیز نیست

تو نفسام عطر تو رو احساس کردم

من واسه تو از زندگیم نفس میگیرم

چه بهونه ی قشنگی داره دنیا

من واسه هر روز دیدنت کادو میگیرم

بیا امروزو که روز عشقه یه قراری با هم بذاریم

قرارمونم این بمونه

که هیچ موقع همدیگرو تنها نذاریم

بیا امروزو که روز عشقه

یه قراری با هم بذاریم

قرارمونم این بمونه

که هیچ موقع همدیگرو تنها نذاریم

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ بی قرار امین حیایی

دانلود آهنگ جدید امین حیایی بی قرار 

آهنگ عاشقانه بی قرار با صدای امین حیایی با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

Download New Music Amin Hayayi – Bi Gharar

دانلود تمام آهنگ های امین حیایی

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP دست به یکی

دانلود آهنگ مسیح و آرش  به نام دست به یکی

Download New Music Masih & Arash AP - Dast Be Yeki

پیشنهاد ما به شما ترانه باز ها دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مسیح و آرش AP به نام دست به یکی است

با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ

متن آهنگ مسیح و آرش AP دست به یکی

اسمتو با عشق نوشتم رو تن درخت و گل دادن 

واسه بودن تو به کنارم تک تکشون بهم قول دادن 

اینا همه میدونن نمیتون بمونم با تنهاییا 

اینا همه میدونن که من چقدر دیوونم حق با ایناست 

اینا همه دست به یکی کردن که تورو برگردونن 

میدونن با تو آرومم پیشت عاشق بارونم 

اینا همه دست به یکی کردن که تو مال خودم باشی 

نمیذارم تنها شی باید عاشق هم باشیم 

اگه تموم شهر با آدماش جدا بشن بمونیم کاش من و تو 

اگه اسمون بیاد زمین یه عمرو باز ما با همیم من و تو 

اینا همه دست به یکی کردن که تورو برگردونن 

میدونن با تو آرومم پیشت عاشق بارونم 

اینا همه دست به یکی کردن که تو مال خودم باشی 

نمیذارم تنها شی باید عاشق هم باشیم 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320