دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید هوای شهر امین بانی

دانلود آهنگ جدید هوای شهر امین بانی 
اهنگ جدید و غمگین هوای شهر با صدای امین بانی با دو کیفیت برتر همراه با تکست کامل اهنگ هوای شهر 
لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار دهده شده است
  

متن اهنگ هوای شهر امین بانی

هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت

کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم

میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم

یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم

میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم

من از چیزی نمیرنجم اگرچه قلبم آشوبه

متن اهنگ هوای شهر امین بانی 

من این حالم رو دوست دارم چون از عشق توئه خوبه

هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت

کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

هنوزم باورم اینه ندارم بی تو فردایی

میرم تا انتهای شب مسیرم رو به تنهایی

هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت

کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

تکست اهنگ امین بانی هوای شهر

من از چیزی نمیرنجم اگرچه قلبم آشوبه

من این حالم رو دوست دارم چون از عشق توئه خوبه

هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت

کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

دانلود اهنگ هوای شهر دلگیر امین بانی 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.